FANDOM

Editar Pestaña

Los ataques venenosos de Saryn son terriblemente efectivos contra enemigos orgánicos y sintéticos, y su habilidad de 'mudar' de piel la hace muy difícil de alcanzar.

Saryn es un Warframe venenoso que fue añadido en la Actualización 7. Ella es un Warframe versátil y orientada ofensivamente para estar en la primera linea de ataque, armada con virulentos poderes tóxicos que desintegran rápidamente a sus enemigos en polvo. Altos valores de salud y armadura combinados con sus nocivos señuelos hacen de ella una guerrera excelente para atraer el fuego enemigo.

Adquisición

La Warframe Saryn puede comprarse por Error de script‍225. El plano principal puede comprarse por Error de script‍35,000.

Los planos de los componentes son obtenidos al matar a Kela De Thaym (Merrow, Sedna)

Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Tiempo: 72 hrs
Acelerar: Platinum64 50
Precio del Mercado: Platinum64 225 Precio del Plano: Credits64 35,000
Neurópticas
Credits64
15,000

150
NeuralSensor64
1

300

400
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: Platinum64 25
Chasis
Credits64
15,000
Morphics64
1
Ferrite64
1000
Rubedo64
50

Tiempo: 12 hrs
Acelerar: Platinum64 25
Sistemas
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Salvage64
550
Plastids64
350
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: Platinum64 25

Trivia

  • Después de la encuesta en el foro de los fundadores iba a ser nombrada de Sarin, liquido incoloro e inodoro, utilizado como arma química debido a su extrema potencia como agente nervioso en su forma gaseosa. Pero cuando el primero en responder fue una victima a un ataque con sarin sugirió un ajuste de nombre, junto con que Sarin suena demasiado masculino en general, DE decidió que lo mejor era cambiar el nombre a Saryn. [1]
  • Fue la primera Warframe hembra cuyas estadísticas base desafían una tendencia a la fragilidad, con valores de salud y armadura que superan los de muchos Warframes masculinos.
  • Ella es la 3era más alta de los actuales dieciocho Warframes existentes
  • Saryn es la 1ra en reemplazar Placas de Aleación con Circuitos para su construcción. (La 2da es Valkyr.)
  • Saryn obtuvo el Diseño Inmortal en la Actualización 12.

Fuentes

= Saryn/Prime =

A golden blossom conceals deadly nectar. Featuring altered mod polarities for greater customization.
Margulis, from your winter ashes, there has sprung a field of flowers. Conceived by me, germinated for deadly purpose. You used to dream of old Earth, didn't you? Bathed in gold and solemn blue. I intend to reclaim it now, from the spores and the ruin. It came to me like a proverb: fight poison with poison.
Cure this sick horde with the greatest of plagues. I will call her... Saryn.
—Ballas
Fecha de lanzamiento: 16 de Febrero, 2016

Saryn Prime es la variante prime del warframe Saryn trayendo consigo una mayor capacidad de armadura, asi como velocidad de carrera y poder acumulable, asi como una polaridad adicional V.

Saryn Prime fue añadida junto con la Spira Prime y la Nikana Prime

Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Tiempo: 72 hrs
Acelerar: Platinum64 50
Precio del Mercado: N/A Precio del Plano: N/A
Neurópticas
Credits64
15,000

1,500

2

3,500
Rubedo64
750
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: Platinum64 25
Chasis
Credits64
15,000

3

4,000
Rubedo64
1,200

Tiempo: 12 hrs
Acelerar: Platinum64 25
Sistemas
Credits64
15,000

3

1

4,000

500
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: Platinum64 25
Obtenido Por

Blueprint Neo S1 Raro
Neuroptics Lith A1 Poco común
Chassis Meso S2 Raro

Neo S2 Raro

Systems Meso C1 Común

Meso F1 Común Axi G1 Común Axi T1 Común

Lith/Meso/Neo/Axi reffers to Void Relics
(V) Denotes Vaulted Void Relics

Notas

  • Como un warframe prime, Saryn Prime posee una especial habilidad pasiva donde, al entrar en contacto con un Orbe de Muerte hara que emita un pulso de energia, añadiendo 250 Energía a todos los aliados cercanos. Este efecto solo ocurrira una vez cada Orbe de muerte, y puede suceder aun si el Orbe ha sido destruido previamente.
  • Saryn Prime, junt con Volt Prime, posee la mayor cantidad de energia acumulable de todos los Warframes en el juego: 200 a rango 0 y 300 a rango 30.

Builds 

Saryn Prime a 3 formas - Buids de esporas, melé y equilibrada11:51

Saryn Prime a 3 formas - Buids de esporas, melé y equilibrada

Editar Pestaña

Los efectos de estado inflingidos en los enemigos permanecen más tiempo.

Potency

Saryn possesses the passive ability of increasing Status Effect duration by 25%.

Habilidades

Esporas(H) Esporas(S)
ENERGÍA
25
KEY
1
Esporas
Inflige al objetivo con daño con el tiempo. La destrucción de la espora se extenderá a los enemigos cercanos.
Fuerza:4 / 10 / 14 / 20 (spore damage)
2 / 2 / 3 / 3 (initial spores)
2 / 2 / 3 / 3 (spread spores)
Duración:6 / 8 / 10 / 12 s
Alcance:30 / 40 / 50 / 60 m (cast range)
8 / 10 / 12 / 16 m (spread radius)

  • Saryn infects a target within 30 / 40 / 50 / 60 meters with 2 / 2 / 3 / 3 virulent spores. Each spore inflicts 4 / 10 / 14 / 20 Viral b Viral damage per second over a duration of 6 / 8 / 10 / 12 seconds. If a spore is popped, 25 Viral b Viral damage with a 100% status chance is dealt within 8 / 10 / 12 / 16 meters, and 2 / 2 / 3 / 3 spores are transmitted to each affected enemy.
    • Spore damage and burst damage are affected by Power Strength.
    • Viral b Viral status effect reduces a target's current and maximum health by 50% for 7.5 seconds. Duration-based status effects are prolonged due to Saryn's passive.
    • Burst damage bypasses obstacles in the environment and does not diminish with distance.
    • Duration is affected by Power Duration.
    • Spores will not inflict reduced ticks of damage for non-integer durations (e.g., if Spores' duration is 18.6 seconds, there will be no reduced damage tick for the final 0.6 seconds).
    • Cast range and spread radius are affected by Power Range.
    • Spores will burst at a reduced spread radius if the infected target dies. (Roughly half of the regular spread range)
  • If an infected enemy is being damaged by a Invalid proc, popping a spore on that enemy will also spread Invalid damage to surrounding enemies. The spore will have 25% of the initial base damage that triggered the Invalid proc added to its burst damage as Viral b Viral damage with a 100% status chance for Viral b Viral and Invalid effects.
    • Damage percentage is affected by Power Strength.
    • Invalid status effect deals 50% of the burst damage as Invalid damage per tick over 11 ticks in 10 seconds. Duration-based status effects are prolonged due to Saryn's passive.
    • If multiple Invalid procs are damaging an infected enemy, the initial base damage that triggered each individual Invalid proc will be combined when a spore's burst damage is calculated.
    • As an example, with a maxed Hornet Strike, Intensify, and a pistol that inflicts 35 base damage, a single Invalid proc from this pistol on an infected enemy will increase a spore's burst damage to (25 + 0.25 × 35 × (1 + 2.2)) × 1.3 = 68.9. If the infected enemy is being damaged by ten Invalid procs from the same pistol, the spore's burst damage will be increased to (25 + 0.25 × 10 × 35 × (1 + 2.2)) × 1.3 = 396.5.
    • Only one spore on the infected enemy can transfer Toxin damage until that enemy becomes damaged by a new Invalid proc.
  • When spores are popped on a target, one damage tick is removed from the target for the remainder of the duration. All secondary targets in range will be applied with a new duration of Spores. The primary target's duration is not renewed unless a secondary target's Spore is popped, applying a new duration that is separate to the previous duration.
  • Spores can be burst by various sources of damage including weapon damage and radial damage from certain abilities. Bullet jumping near infected enemies can burst spores as well as the radial damage from enemy attacks including (but not limited to) Bombard rockets, Seismic Shockwave damage, Volatile Runner explosions, and radial damage from Boilers and their spawn pods.
  • It is possible to remove Spores from an enemy by completely popping all the spores on that enemy.
  • Saryn's abilities mutate for bonus effects when used in tandem:

  • Multiple instances of Spores can be cast on Molt. Spores' damage will not damage Molt.
  • When cast on Molt, Spores energy cost is reduced by 50%.
  • When Molt explodes, all spores will burst simultaneously and infect enemies within the spread radius. Molt's explosion can also detonate spores on nearby infected enemies.

  • While Toxic Lash is active, at least one spore is guaranteed to burst per melee attack when an infected enemy is struck by Saryn's melee weapon.
  • Enemies infected with Spores will restore 2 energy to Saryn for each spore burst by Toxic Lash.

  • Miasma deals an additional 100% damage to enemies affected by Viral b Viral status effects including those produced by Spores.

  • Spores is a one-handed action. As such, it can be used while performing various maneuvers and actions without interruption.

Artículo Principal: Venom Dose

Venom Dose {{#lsth:Venom Dose|Stats}}

  • Can be used to destroy Corpus cameras and (active) turrets. A spore will appear but a camera dies on the first tick.
  • Using both maximized power duration and power strength, each spore can deal 56.8 damage per second over the course of 30.54 seconds while increasing the energy cost to 38.75, reducing the cast range to 20.4 meters, and reducing the spread radius to 5.44 meters.

  • Maximized Power Duration increases duration to 33.84 seconds.
    • Reduces cast range to 20.4 meters and spread radius to 5.44 meters.
  • Maximized Power Efficiency reduces cost to 6.25 energy.
    • Reduces duration to 4.8 seconds.
  • Maximized Power Range increases cast range to 150 meters and spread radius to 40 meters.
    • Reduces spore damage to 8 per second, burst damage to 10, and damage percentage to 10%.
  • Maximized Power Strength increases spore damage to 59.8 per second, burst damage to 74.75, and damage percentage to 74.75%.
    • Increases cost to 38.75 energy.
    • Reduces duration to 8.7 seconds.

Mudar(H) Mudar(S)
ENERGÍA
50
KEY
2
Mudar
Mudando de piel cmo una serpiente, Saryn deja un señuelo atrás para atraer el fuego enemigo.
Fuerza:150 / 300 / 400 / 500 (health)
240 / 300 / 350 / 400 (explosion damage)
Duración:14 / 24 / 32 / 40 s
Alcance:5 / 6 / 7 / 10 m

  • Saryn sheds her skin, removing all existing status effects and leaving behind a decoy that draws enemy fire. With 400 shields and 150 / 300 / 400 / 500 health, the decoy will last for a maximum of 14 / 24 / 32 / 40 seconds. The decoy will explode if it loses all of its hitpoints or if its duration expires, inflicting 240 / 300 / 350 / 400 Invalid damage with a 100% status chance within a radius of 5 / 6 / 7 / 10 meters.
    • Health and explosion damage are affected by Power Strength.
    • Explosion damage does not bypass obstacles in the environment and diminishes with distance.
    • Invalid status effect deals 50% of the explosion damage per tick over 11 ticks in 10 seconds. Duration-based status effects are prolonged due to Saryn's passive.
    • Deploying Molt while one is already active will cause the previous Molt to explode.
    • Explosion radius is affected by Power Range.
  • Molt is placed at Saryn's current position, mirroring her pose and elevation; however for clients, Molt will sometimes be in a default standing position.
  • Molt's shields regenerate over time and can be buffed with the use of allied Shield Ospreys, whether in Specter or Mind Controlled forms.

  • Miasma will detonate Molt if its within range, and Molt's explosion will occur before Miasma's first instance of damage. Miasma's damage will be increased depending on the percentage of Molt's lost hitpoints when detonated and depending on Power Strength.
  • Miasma deals an additional 100% damage to enemies affected by Invalid status effects including those produced by Molt.
    • Embolist or Acrid may be also used to inflict the toxin status effect, due to their innate 100% chance to proc a Invalid status effect.

  • Elemental augment mods, such as Ember's Fireball Frenzy, can be applied to Molt. The damage augment will not affect the explosion damage or damage type upon Molt's expiration.
  • Molt cannot be knocked down or moved and acts as a physical object, unlike Loki's Decoy.
  • Molt will slowly vaporize and dissipate for its duration, eventually exploding once it nearly vanishes.
  • Can be cast in all states (except while upside down in a flip jump or while dodging) and can be reused instantly.
  • Does not have a cast time or animation.

Artículo Principal: Regenerative Molt

Regenerative Molt {{#lsth:Regenerative Molt|Stats}}

  • Using during a well timed jump can result it being low enough for enemies to target, such as Infested or Melee units, but be more protected from most melee attacks. (Ancients will still be able to reach, as well as the knockback damage from Leapers).
  • Place Molt in locations which can protect it from enemy attacks to maximize its survival.
  • If Molt is closer to the enemy than you are, enemies will (normally) focus on Molt rather than yourself. applies to the caster as well as other players(except Nyx in Absorb or Rhino in Iron Skin).
  • It can be used as protection from enemy fire, when you revive an downed teammate.

  • When knocked back by an Ancient, the physical target of the decoy will move, but the model remains in place. This can be seen while having Enemy Sense and Enemy Radar equipped while seeing the decoy (as a friendly blip) against a group of infested.

  • AzoteTóxico(H) AzoteTóxico(S)
    ENERGÍA
    50
    KEY
    3
    Azote Tóxico
    Cuando está activa, ataques de cuerpo a cuerpo lanzan esporas causando que se extiendan a los enemigos cercanos.
    Fuerza:20% / 22% / 26% / 30% (damage bonus)
    25% / 30% / 35% / 40% (damage reduction)
    Duración:20 / 22 / 25 / 30 s
    Alcance:N/A

    • Saryn imbues her melee weapon with potent toxins, adding 20% / 22% / 26% / 30% of the melee weapon's total damage as Invalid damage with a 100% status chance to every strike over a duration of 20 / 22 / 25 / 30 seconds.
      • Damage bonus is affected by Power Strength.
      • Invalid status effect deals 50% of the bonus damage per tick over 11 ticks in 10 seconds. Duration-based status effects are prolonged due to Saryn's passive.
      • Toxic Lash adds damage to every melee strike calculated from Saryn's total melee weapon damage before damage resistances are applied. (e.g., with a maxed Intensify and a melee weapon that inflicts 300 total damage before damage resistances are factored, a rank-3 Toxic Lash will add 300 × 0.3 × 1.3 = 117 Invalid damage to each strike).
      • The additional Invalid damage is treated as a separate instance of damage and does not combine with elemental damage on the melee weapon.
    • While active, Toxic Lash enhances the melee weapon's damage reduction during blocking by an additional 25% / 30% / 35% / 40%.
      • Damage reduction is affected by Power Strength.
      • The damage reduction stacks additively with the melee weapon's damage reduction during blocking, and the sum cannot exceed 90% under any circumstances (e.g., with a maxed Intensify and a melee weapon that grants 35% damage reduction during blocking, a rank-3 Toxic Lash will increase the damage reduction to 0.35 + 0.4 × 1.3 = 87%).
      • Damage reduction can exceed 90%, using Nikana / max Power Strength reach ~94% (Lv.105 Ballista)

    • While Toxic Lash is active, at least one spore is guaranteed to burst per melee attack when an enemy affected by Spores is struck by Saryn's melee weapon.

    • Miasma deals an additional 100% damage to enemies affected by Invalid status effects including those produced by Toxic Lash.

    • Toxic Lash is a one-handed action. As such, it can be used while performing various maneuvers and actions without interruption.
    • Recasting Toxic Lash while the ability is active will refresh its duration.
    • Saryn is immune to crowd control during the cast animation.
    • Has a ~1 second cast time.

    Artículo Principal: Contagion Cloud

    Contagion Cloud {{#lsth:Contagion Cloud|Stats}}

    • This is a good candidate for Narrow Minded since there is no Power Range,
    • The percentage of Toxin damage granted is multiplied by Power Strength.
      • The exact amount of Toxin damage is equal to the percentage multiplied by the weapon's base damage, after base damage modifications (e.g., Pressure Point) are applied.
    • Contagion is an invaluable ability for players who were not able to collect a Melee Toxin mod or not capable of equipping such on Melee weapons, in which the ability becomes a suitable replacement for those in need of direct health damage.
    • Using a hammer with the Shattering Storm stance equipped will make it easy to pop Spores while Toxic Lash is active, due to the ground slam attacks of the stance's combos.

    Miasma(H) Miasma(S)
    ENERGÍA
    100
    KEY
    4
    Miasma
    Saryn contamina la atmósfera con una mortal niebla venenosa que corroe a todos los enemigos en su radio de alcance. Hace daño adicional a los enemigos acordando efectos de toxina y viral.
    Fuerza:250 / 275 / 300 / 350
    Duración:3 s
    Alcance:8 / 10 / 12 / 15 m

    • Saryn pollutes the environment with a caustic mist, inflicting 250 / 275 / 300 / 350 Invalid damage per tick to enemies within 8 / 10 / 12 / 15 meters over a duration of 3 seconds.
      • Damage is affected by Power Strength, Invalid and Viral b Viral status effects, and Molt.
      • Miasma deals an additional 100% damage to enemies affected by either Invalid or Viral b Viral status effects and an additional 200% damage to enemies affected by both.
        • Enemies need to be affected by these status effects at the time Miasma is cast to be dealt increased damage.
      • Affected enemies are also briefly stunned.
      • If Miasma is cast within range of Molt, Molt will explode prior to Miasma's first instance of damage. Miasma's damage will be increased depending on the percentage of Molt's lost hitpoints when detonated.
        • Damage multiplier uses the following expression when accounting for Power Strength: To be added at a later date. Currently, the relationship between Power Strength and the damage multiplier is nonlinear and rather unpredictable. This has been reported.
      • Miasma's base damage uses the following expression when accounting for Power Strength: Modified Base Damage = Base Damage × (1 + Invalid Damage Bonus + Viral b Viral Damage Bonus) × Molt Damage Multiplier × (1 + Power Strength) (e.g., with a maxed Intensify, both status effects active, and a damage multiplier equal to 125% from Molt, a rank-3 Miasma's base damage will be increased to 350 × 3 × 1.25 × 1.3 = 1706.25 per tick).
      • Damage bypasses obstacles in the environment and does not diminish with distance.
      • Miasma will inflict a reduced tick of damage for non-integer durations (e.g., if Miasma's duration is 4.65 seconds, there will be a reduced damage tick for the final 0.65 seconds).
        • The number of ticks uses the following expression when accounting for Power Duration: Number of Ticks = 1 + 3 × (1 + Power Duration) (e.g., with a maxed Continuity, Miasma will have 1 + 3 × 1.3 = 4.9 ticks of damage).
      • Miasma's first instance of damage occurs upon initiation, and the succeeding damage ticks occur in one-second intervals. For non-integer durations, the final reduced damage tick will occur within a fraction of a second of the previous tick. Miasma inflicts a total of 1000 / 1100 / 1200 / 1400 Invalid damage over its duration.
        • Total damage uses the following expression when accounting for Power Strength and Power Duration: Total Damage = Modified Base Damage × Number of Ticks (e.g., with a maxed Continuity and Intensify and with no Molt or status effects active, a rank-3 Miasma will deal 350 × 1.3 × (1 + 3 × 1.3) = 2229.5 Invalid damage over its duration).
      • If recast on the same enemy, the duration is renewed.
      • Radius is affected by Power Range.

    • Miasma can be used while sliding and while in the air.

    • Use Spore and Toxic Lash to produce the required Status Effects.
      • Alternatively, bring weapons that can generate either the Truth or Blight Syndicate Radial Effects, or weapons that deal Invalid or Viral b Viral damage to inflict the necessary Status Effects, which can be immediately followed up with Miasma.

    • Maximized Power Duration increases duration to 8.46 seconds and total damage to 3311.
      • Reduces radius to 5.1 meters.
    • Maximized Power Efficiency reduces cost to 25 energy.
      • Reduces duration to 1.2 seconds.
      • Reduces total damage to 770.
    • Maximized Power Range increases radius to 37.5 meters.
      • Reduces damage to 140 per tick and total damage to 560.
    • Maximized Power Strength increases damage to 1046.5 per tick and total damage to 3322.6375.
      • Increases cost to 155 energy.
      • Reduces duration to 2.175 seconds.

  • Casting Miasma immediately after casting either Spores or Toxic Lash will cause Miasma's casting animation to bug, causing the player to be able to move while casting and rapidly cast Miasma.

  • Mods de Fuerza

    Intensificar

    Mods de Duración

    Continuidad

    Mods de Alcance

    Estirar

    Esporas(S) Esporas(S) Esporas(S)
    Mudar(S) Mudar(S) Mudar(S)
    AzoteTóxico(S) AzoteTóxico(S)
    Miasma(S) Miasma(S) Miasma(S)

    Editar Pestaña

    General

    Sus habilidades provocan daño Tóxico, que hace un 25% menos de daño contra Infestados y un 50% menos de daño a los enemigos robóticos (MOAs y Halietos Corpus, y Rodillos Grineer. El veneno sin embargo hará +25% más de daño a las MOAs debido a su habilidad para marcar como objetivos sus torsos haciendo 3x packs de daño.

    Habilidades

    Veneno

    • Veneno es excelente para jefes con escudos para prevenir su recuperación.
      • Esto es muy eficaz contra Ambulas ya que se dirige al torso y, como todas las MOAs, recibe el triple de daño en esa parte del cuerpo.
    • Los Centinelas también puede hacer estallar las esporas venenosas.
      • Equipando a un centinela con el arma Barredora se incrementa esta probabilidad.
    • Las esporas venenosas que estallan en el punto débil de un objetivo, como la cabeza, harán daño extra basado en su respectivo multiplicador de daño.
      • Por ejemplo, si estallas una espora en la cabeza de un enemigo, le hará 50 de daño (25 x 2 de multiplicador de daño).
      • Los ticks de Daño por Tiempo de Venenoso se ven afectados por los puntos débiles.
      • El daño por Área del Efecto de las esporas que estallan no se ve afectado por los puntos débiles. Los enemigos cercanos tan solo recibirán 25 puntos por Daño de Veneno de las esporas en los puntos débiles.

    Mudar

    • Mudar es muy útil contra los Infestados comunes si se usa durante un salto- los mantendrá atacando sin recibir ningún daño.

    Miasma

    • Cuando uses Miasma, sé cauteloso y no te caigas al suelo durante la animación del lanzamiento, ya que al levantarte de nuevo, Saryn automáticamente repetirá la animación, y durante esta repetición recibirá daño de manera normal, dejándote extremamente vulnerable.

    Editar Pestaña

    Saryn puede equiparse con:

    Véase también

    Editar Pestaña

    Imágenes

    Videos