FANDOM

Última edición, 10-09-2018 por Zeusmystic

Levántate de los restos destrozados del eidolon para seducir a un ejército de esclavos devotos.

Este es Revenant, el retornado, el condenado. Controlando por igual la esencia de Eidolon y de guerrero, desconcierta y aniquila a sus enemigos.

Revenant otorga la extrema unción a las almas que deja en llamas, sin una sola súplica de piedad.

—Lotus

Fecha de lanzamiento: 24 de agosto de 2018

Destrozado por la energía Consciente, retorcido por la esencia sobrenatural de Eidolon, el soberano maldito Revenant subyuga a los enemigos utilizando su aflicción. Otorga sueños encantados a su legión de sacrificios, cosecha sin ser visto, derramando su sangre sobre el arrasado y desolado terreno. Revenant fue revivido en la Actualización 23.5.

Credits64
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1

Tiempo: 72 hrs
Acelerar: 50 Platinum64
Precio del MarketIcon: 325 Platinum64 Precio del Blueprint2: N/A Credits64
Neurópticas
Credits64
15,000
NeuralSensor64
3
Núcleo intacto de Consciente
15
PolymerBundle64
6.000
Rubedo64
2.200
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Chasis
Credits64
15.000
Morphics64
3
Núcleo intacto de Consciente
10
Rubedo64
1.500
Iradita
50
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Sistemas
Credits64
15.000
ControlModule64
3
CetusWisp64
3
Salvage64
8.000
PolymerBundle64
3.000
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64

AdquisiciónEditar

El plano principal de Revenant se obtiene como recompensa al completar la mini aventura de Nakak, la cual estará disponible una vez se haya alcanzado el Rango 2 con Los Raquis y haberle comprado la máscara del desaparecido. Esta mini aventura comenzará tras equipar la máscara en el operador y entrar a las llanuras de Eidolon.

Los planos para los componentes de Revenant se adquieren en contratos. Una vez adquirido y construido al menos un componente, hay que entrar nuevamente en la noche y con la máscara a las llanuras de Eidolon para que se active la etapa final de dicha mini aventura.

RetaliationEditar

When his Shield depletes, Revenant emits a radial blast that knocks down nearby enemies.

Abilities Editar

Cautivar Cautivar simbolo
ENERGÍA
25
TECLA
1
Cautivar
Convierte al objetivo en un esclavo devoto. Los esclavos se vuelven en contra de sus aliados y cautivan al causar daño. Al morir, se desintegran en un dañino pilar de energía. La horda de esclavos se mantiene bajo el hechizo de Revenant hasta que la habilidad se agote.

Energy Cost (Mesmer Skin stun): 0

Fuerza:250 / 500 / 750 / 1,000 (damage / sec)
Duración:15 / 20 / 25 / 30 s (thrall duration)
10 s (pillar duration)
Rango:10 / 15 / 20 / 25 m (cast range)
0.5 / 1 / 1.5 / 2 m (effect radius)
Misc:7 (max thralls active)

  • Revenant releases his Sentient energy onto an enemy target within a range of 10 / 15 / 20 / 25 meters, converting it into a thrall that is forced to fight for the Tenno cause. Thrall attacks spread the affliction to other enemies, also converting them into thralls up to a maximum of 7; all thralls remain under Revenant's control for 15 / 20 / 25 / 30 seconds.
    • Duration is affected by Duración de habilidades.
    • Cast range is affected by Rango de habilidades.
    • Casting speed is affected by [[]] and [[]].
    • Number of max thralls active is not affected by mods.
    • The number of active thralls is tracked by the buff icon beside the shield and health bars.
    • Thralls are tracked on the minimap as allied units represented by blue dots.
    • Thralls can be attacked and damaged by all sources, whether from their own allies or Revenant's and his team's weapons and abilities.
      • Attack, and Proc on Thralls with damage weapons will result in turning Thralls back to enemy state while in Proc duration.
  • On death, thralls leave behind an energy pillar that lasts for 10 seconds, inflicting 250 / 500 / 750 / 1,000 damage per second to all enemies within a 0.5 / 1 / 1.5 / 2 meter radius.
  • Synergy: Enthrall synergizes with Revenant's other abilities when used in tandem
    • Enthrall costs no energy when used on an enemy stunned by Mesmer Skin.
    • Reave steals additional shields and health from thralls.
    • Thralls killed by Danse Macabre leave behind pickups that grant Overshields for Revenant and his allies.
  • Can be cast on a new enemy target if below the number of max thralls active.
  • Cannot be recast on enemies already affected by Enthrall.
  • Casting Enthrall is a One-Handed Action that allows the player to perform attacks, movement and parkour Maneuvers.
  • Revenant visually extends his left arm forward and channels a stream of Sentient energy that envelops the target, creating an upward surge of energy particles that appears on the enemy until it is under his control.
  • Thralls are visually distinguished from other enemies by a spectral Eidolon Vomvalyst mask and orbiting spines floating above their head.
  • Revenant's Sentient energy trail, energy particles, thrall Vomvalyst mask and spine sparks, and energy pillar colors are affected by Revenant's chosen Warframe energy color.

Maximización es una forma de especialización: los mods se pueden mezclar para dar lugar a valores que varían entre los límites enumerados aquí. Haga clic en cualquier vínculo maximizado para aprender a crearlo.

MISSING

Piel hipnotizante Piel hipnotizante simbolo
ENERGÍA
50
TECLA
2
Piel hipnotizante
Envuélvete en energía Consciente, redireccionando el daño y aturdiendo a todos aquellos que se atrevan a atacarte. Los enemigos aturdidos pueden ser Cautivados sin costo de energía.
Fuerza:3 / 4 / 5 / 6 (number of charges)
Duración:2 / 3 / 4 / 5 s (stun duration)
Rango:N/A
Misc:100% (reflected damage and status)
100% (Enthrall energy discount)

  • Revenant surrounds himself in a shroud of Sentient energy that reflects 3 / 4 / 5 / 6 incoming enemy attacks; attackers receive 100% of the reflected damage and Status Effects, while also becoming stunned for 2 / 3 / 4 / 5 seconds. Mesmer Skin lasts until all charges are used.
    • Number of reflect charges is affected by Fuerza de habilidades.
    • Stun duration is affected by Duración de habilidades.
    • Number of remaining charges is displayed on the ability icon.
    • Does not reflect damage dealt by status effects and objects created by enemies (e.g., Napalm flame patches)
    • Mesmer Skin converts knockdown from Shockwave MOA waves into a knockback.
    • Mesmer Skin reflects damage from Scorpion and Ancient hookshots, but does not block their knockdown and pull effects.
  • Enthrall costs no energy to cast on an enemy stunned by Mesmer Skin.
  • Cannot be recast while active.
  • Casting Mesmer Skin is a full body animation that interrupts grounded movement and other actions.
  • Revenant visually grows a cluster of Eidolon tendrils on his left shoulder, emits fumes from his body and a shroud of white mist around his torso while Mesmer Skin is active.
  • Eidolon tendrils and fumes color tinting are affected by Revenant's chosen Warframe energy color.

MISSING

  • Damage dealt by Nullifier Crewman with its null sphere intact does not use up Mesmer Skin charges. Damage is still mitigated completely.
  • The remaining charge counter on the ability icon can sometimes disappear while the ability is still active, most prominently observed after performing Transference back into the Warframe.
  • Charges can be modified into decimals, but the ability icon counter only displays whole numbers, including 0 which can be misleading.
  • Damage exceeding Revenant's total hitpoints can bypass Mesmer Skin to instantly kill Revenant while this ability still has charges remaining.

Drenar Drenar simbolo
ENERGÍA
75
TECLA
3
Drenar
Atraviesa a los enemigos en un muro de energía Consciente, drenando escudos y salud de cada enemigo atravesado. El efecto es potenciado en los esclavos.
Fuerza:N/A
Duración:0.25 / 0.5 / 0.75 / 1 s (duration)
Rango:N/A
Misc:3 / 4 / 5 / 6 m (current width)
2% / 4% / 6% / 8% (shield and health drain/restore)
10% / 20% / 30% / 40% (thrall shield and health drain/restore)

  • Revenant transforms into a torrent of Sentient energy, dashing forward for 0.25 / 0.5 / 0.75 / 1 second while enveloped in an energy current with a width of 3 / 4 / 5 / 6 meters. Enemies passing through the current are drained 2% / 4% / 6% / 8% of their maximum Shields and Health, while Revenant restores 2% / 4% / 6% / 8% of his maximum shields and health from each enemy leeched. Reave can be manually cancelled by pressing the ability key again (default 3 ) during the dash.
    • Dash duration is affected by Duración de habilidades.
    • Current width and drain/restore percentages are not affected by mods.
    • Does not restore shield points to Revenant if enemies do not possess shields.
  • Synergy: Reave synergizes with Revenant's other abilities when used in tandem
    • Reave's shield and health drain/restore percentages increase to 10% / 20% / 30% / 40% against Enthralled enemies.
    • Can be cast and cancelled during Danse Macabre. Casting speed becomes instantaneous and allows limited steering with the movement keys during the dash.
  • Revenant cannot change directions during the dash, with exception to Danse Macabre.
  • Casting Reave is a full body animation that interrupts standard movement and other actions, with exception to Danse Macabre.
  • Revenant visually becomes translucent and enveloped in Sentient energy during the dash.
  • Sentient energy cloak, energy current, and particle trails are affected by Revenant's chosen Warframe energy color.

  • Since Reave deals a set percent damage to enemies' health, it can scale indefinitely.
    • It would take 13 Reave casts to kill any enemy, only 3 if that enemy is enthralled.
  • Use Aim Glide during Reave to descend slowly.

MISSING

Danza macabra Danza macabra simbolo
ENERGÍA
25
TECLA
4
Danza macabra
Erupciona con una multitud de rayos de energía eidolon y barre un círculo de muerte alrededor de Revenant. Los rayos modificarán su tipo de daño para atacar ciertas defensas, mientras que el daño entrante es redirigido de vuelta hacia los rayos. Mantén el botón de disparo para potenciar efectos de estado y daño, al costo del consumo de la energía incrementada. Los esclavos asesinados por esta habilidad dejan hallazgos de sobreescudos.

Energy Drain: 20 s-1
Boosted Energy Drain: 40 s-1

Fuerza:500 / 750 / 1,000 / 1,250 (damage / s)
1,000 / 1,500 / 2,000 / 2,500 (boosted damage / s)
Duración:N/A
Rango:0.03 / 0.05 / 0.08 / 0.1 m (beam radius)
0.05 / 0.1 / 0.15 / 0.2 m (boosted beam radius)
Misc:9 (number of beams)
50 m (sweep area)
20% (status chance)
40% (boosted status chance)
50 (overshield points per pickup)

  • Revenant unleashes the might of the Eidolon essence emanating from his left arm, dispersing the Sentient energy into 9 energy beams as he levitates and spins counterclockwise. Energy beams oscillate in angle vertically as Revenant rotates, rapidly sweeping across a 50 meter radius area in a pentagonal shape. Each energy beam has a thickness of 0.03 / 0.05 / 0.08 / 0.1 meter radius and continuously inflicts 500 / 750 / 1,000 / 1,250 damage per second with a 20% status chance to all enemies caught in its path.
    • Damage per second is affected by Fuerza de habilidades.
    • Beam radius is affected by Rango de habilidades.
    • Casting speed and rotation speed are affected by [[]] and [[]].
    • Number of energy beams and sweep area are not affected by mods.
    • Energy beams possess innate Atravesar, allowing them to bypass terrain and obstacles in the environment.
    • Energy beams cannot hit enemies standing above Revenant's left arm due to the oscillation pattern.
    • While active, all damage received by Revenant is stored into a total damage pool, then gradually transferred to each energy beam as additional damage per second.
    • Damage stored is tracked by the buff icon beside the shield and health bars.
    • Revenant is able to move with reduced movement speed while channeling Danse Macabre.
  • Holding the fire button (default LMB ) increases the beams' damage per second to 1,000 / 1,500 / 2,000 / 2,500, status chance to 40%, and beam radius to 0.05 / 0.1 / 0.15 / 0.2 meters, while also increasing energy drain to 40 energy per second.
  • Energy beams autonomously adapt their damage type to the attributes of the enemies they hit: against armored enemies, against shielded enemies, and
    Gas n Gas
    against enemies with infested flesh.
    • status effect permanently reduces a target's current armor by 25%.
    • status effect reduces a target's current and maximum shields by 75% for 4 seconds.
    • Gas n Gas
      status effect spawns a toxic cloud that deals damage and procs a status to enemies who stand in it.
  • Danse Macabre consumes 20 energy per second while active and will remain active until Revenant's energy is depleted, or the ability is deactivated by pressing the ability key again.
  • Synergy: Danse Macabre synergizes with Revenant's other abilities when used in tandem
    • Enthralled enemies killed by this ability drop a unique pickup that grants 50 Overshields when collected by Revenant or his allies.
    • Damage reflected by Mesmer Skin also accumulates into Danse Macabre's energy beam damage pool.
    • Reave can be cast and cancelled instantly while channeling this ability, as well as enabling limited steering via the movement keys during the dash.
  • Revenant cannot use Enthrall or Mesmer Skin, parkour Maneuvers or perform general interactions while channeling this ability.
  • Revenant is immune to knockdown while channeling this ability.
  • Casting Danse Macabre is a full body animation that interrupts grounded movement and other actions.
  • Revenant visually extends his left arm outward and his right arm upward, as he hovers and rotates in place. Energy beams are generated and spread throughout his left arm, while droplets and gaseous energy particles emit from both hands. When the fire button is held, a surge of Sentient energy resembling Enthrall's energy pillars continuously erupt skyward from beneath Revenant's feet.
  • Energy beams, energy particles, and energy surge color tinting are affected by Revenant's chosen Warframe energy color.

MISSING

Mods de Fuerza

Intensificar

Mods de Duración

Continuidad

Mods de Alcance

Estirar

50px 50px 50px
50px 50px
50px
50px 50px 50px