FANDOM

Una pequeña y juguetona apariencia oculta el inmenso poder de este warframe.

Fecha de lanzamiento: 16 de Diciembre de 2015.

Nezha invoca fuego sagrado y unas ardientes armas para avigorar aliados, enciende enemigos y se asegura del daño el mismo. Los planos de sus componentes se obtienen como recompensa de incursiones a partir de la temporada 2. Dichos componentes pueden comerciarse con otros jugadores.

Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
OrokinCell64
1
Tiempo: 72 hrs
Acelerar: 50 Platinum64
Neurópticas
Credits64
15,000
ArgonCrystal64
1
NeuralSensor64
1
PolymerBundle64
2,100
Salvage64
4,500
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Chasis
Credits64
15,000
Morphics64
2
Ferrite64
3,200
Rubedo64
600
ArgonCrystal64
1
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64
Sistemas
Credits64
15,000
ControlModule64
1
Morphics64
1
Ferrite64
5,000
Plastids64
4,200
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: 25 Platinum64

AdquisiciónEditar

Los planos para los componentes de Nezha se obtienen, después de la actualización 19, en el Laboratorio tenno dentro de un dojo.

Así como normalmente se obtendrían Warframes como Wukong, Volt, Zephyr y Banshee.

Combinaciones de Mods Editar

Builds de Nezha a 3 formas de Speedrun y Lanzas Divinas kilométricas

Media Editar

H A B I L I D A D    P A S I V A:     Menor Fricción
Se desliza a una distancia más larga y mucho más rápido.

CaminantedeFuego(H) CaminantedeFuego(S)
ENERGÍA
25
TECLA
1
Caminante de Fuego
Enciende un rastro de llamas, abrasando enemigos y purificando aliados.

Energy Drain: 5 s-1

Fuerza:50 / 100 / 150 / 200 (damage per second)
500 / 750 / 1000 / 1250 (explosion damage)
15% / 15% / 20% / 20% (speed bonus)
Duración:5 / 6 / 7.5 / 10 s (flame duration)
Rango:3 / 4 / 5 / 6 m (explosion radius)

  • Nezha ignites the ground beneath his feet with his Wind Fire Wheels, gaining a 15% / 15% / 20% / 20% movement speed bonus and leaving behind a trail of fire that lasts for 5 / 6 / 7.5 / 10 seconds. Enemies that walk over the flames are dealt 50 / 100 / 150 / 200 damage per second with each instance of damage having a 10% / 25% / 50% / ? status chance. Allies that walk over the flames will have their status effects removed.
    • Damage per second is affected by Fuerza de habilidades, while the movement speed bonus is not.
    • Instances of damage occur in half-second intervals.
    • status effect deals 50% of Fire Walker's base damage per tick over 7 ticks in 6 seconds. Ignited enemies will also panic and flail around for a brief period.
    • Flame duration is affected by Duración de habilidades.
    • Flames can be formed in mid-air but only while bullet jumping. Falling will not leave behind any flames.
  • Fire Walker drains 5 energy per second while active and will remain active until Nezha's energy is depleted, or the ability is deactivated by pressing the ability key again (default 1 ).
  • If Fire Walker is active when using Chakram en llamas's teleportation, Fire Walker will detonate at the destination and deal 500 / 750 / 1000 / 1250 damage with a 10% / 25% / 50% / ? status chance within a radius of 3 / 4 / 5 / 6 meters. Fire Walker will be deactivated in the process.
  • Cast delay of 1 second is affected by Talento natural.

Flujo piroclástico
Artículo principal: Flujo piroclástico

{{#lsth:Flujo piroclástico|Stats}}

  • Running a couple laps around an excavator can make infested unable to melee it without getting locked in heat procs.
  • Can be used as an escape tool as the heat procs prevent enemies from following you.

Chakram en llamas Chakram en llamas simbolo
ENERGÍA
25
TECLA
2
Chakram en llamas
Arroja un aro de fuego que incinera a sus enemigos y causa que emitan una explosión curativa a su muerte. Reactiva para teletransportarte instantáneamente a la ubicación del aro.
Fuerza:100 / 125 / 175 / 225 (health restore)
100 (damage on impact)
100% (status chance)
Duración:10 s
Rango:4 / 5 / 6 / 8 m

  • Nezha throws his Universe Ring which inflicts 100 damage with a 100% status chance to enemies upon impact. The chakram will ricochet off enemies or objects a maximum of 5 times before returning. Enemies killed within 10 seconds of being struck by the chakram will release a healing pulse that restores 100 / 125 / 175 / 225 health within a radius of 4 / 5 / 6 / 8 meters to Nezha and his allies.
    • Health restore is affected by Fuerza de habilidades, while the damage is not.
    • status effect deals 50% of Blazing Chakram's base damage per tick over 7 ticks in 6 seconds.
      • The combined damage dealt to each enemy is 100 on-impact, and (50% * 100 * 7) = 350, resulting in each enemy taking a total of 450 damage over 6 seconds due to being struck by the chakram.
    • Enemies struck by the chakram are ragdolled.
    • Duration is affected by Duración de habilidades.
    • Pulse radius is affected by Rango de habilidades.
  • If Blazing Chakram is activated again by pressing the ability key (default 2 ) while the chakram is in flight, Nezha will teleport to its current position.
    • Nezha cannot teleport to the chakram if it is inside or too close to a wall.
    • Teleporting will not consume energy.
  • Bouncing from surfaces can extend the chakram's travel distance.
  • The chakram's position is indicated as a waypoint onscreen and as a circular icon on the minimap.

Halo guardián Halo guardián simbolo
ENERGÍA
75
TECLA
3
Halo guardián
Crea un anillo de fuego protector, que también aturde y daña a los enemigos que se le acerquen demasiado.
Fuerza:500 / 650 / 750 / 900 (base health)
50 / 75 / 100 / 125 (damage per second)
1.15x / 1.25x / 1.75x / 2.50x (Armadura multiplier)
Duración:1.5 / 2 / 3 / 3 s (invulnerability duration)
Rango:1.25 / 1.5 / 1.75 / 2 m

  • Nezha summons a fiery ring with 500 / 650 / 750 / 900 base health that encircles himself and provides immunity to damage and status effects. Nezha's total Armadura multiplied by 115% / 125% / 175% / 250% is also added to the ring's health. Upon activation, Warding Halo is invulnerable for 1.5 / 2 / 3 / 3 seconds. All incoming damage that is absorbed during the invulnerability period is converted into health and added to the ring's health. Enemies that wander within 1.25 / 1.5 / 1.75 / 2 meters of Nezha are continuously staggered and dealt 50 / 75 / 100 / 125 damage per second. Warding Halo will expire when the ring's health is depleted.
    • Base health, Armadura multiplier, and damage per second are affected by Fuerza de habilidades.
    • Warding Halo's health uses the following expression when accounting for Power Strength: Modified Health = (Base Health + Armadura Multiplier × Nezha's Base Armadura × (1 + Base Armadura Bonus)) × (1 + Power Strength) + Absorbed Damage. As an example, with a maxed Fibra de acero and Intensificar, a rank-3 Warding Halo will have an initial health of (900 + 2.5 × 175 × 2.1) × 1.3 = 2364.375 before absorbing damage.
    • While active, a health counter becomes visible on the ability icon that tracks Warding Halo's health percentage from 100% to 0%.
    • The amount of health gained from absorbed damage is displayed in the HUD beside Nezha's shield and health indicators while Warding Halo is invulnerable.
    • Self-damage does not contribute to Warding Halo's health gain during the invulnerability period.
    • Invulnerability duration is not affected by Duración de habilidades.
    • Stun radius is affected by Rango de habilidades.
    • damage instances immediately affect enemies as they enter the stun radius.
    • Status effect immunity includes crowd-controlling effects such as Derribos and staggers. Energy drains from Disruptores antiguos, including the small amounts of energy they drain with each melee attack, are resisted. However, Eximus energy drains and the speed reduction caused by the mucus of Tar-Mutalist MOAs are not resisted by Warding Halo.
  • Warding Halo protects Nezha's health from damage that bypasses shields such as damage.
  • Allows Nezha's shields to regenerate while active.
  • Blocking with a melee weapon is disabled while Warding Halo is active; the blocking action itself can be performed, but it will not reduce damage taken.
  • Warding Halo cannot be recast while active.
  • The Cast delay of 1.25 seconds is affected by Talento natural.

Protección
Artículo principal: Protección

{{#lsth:Protección|Stats}}

Lanzas divinas Lanzas divinas simbolo
ENERGÍA
100
TECLA
4
Lanzas divinas
Empala a enemigos cercanos con lanzas que brotan del suelo.
Fuerza:150 / 300 / 450 / 600 (on cast)
150 / 300 / 450 / 600 (on expiration/deactivation)
Duración:6 / 8 / 10 / 12 s
Rango:10 / 13 / 16 / 19 m

  • Spears of light burst from the ground, impaling enemies within a radius of 10 / 13 / 16 / 19 meters and inflicting 150 / 300 / 450 / 600 damage. Impaled enemies are incapacitated for 6 / 8 / 10 / 12 seconds. After the ability duration expires or Divine Spears is deactivated by pressing the ability key again (4 ), impaled enemies are dealt 150 / 300 / 450 / 600 damage as Nezha slams them into the ground.
  • Impaled enemies are considered knocked down, and thus can trigger melee ground finisher attacks.
  • Cast delay of 2 seconds and deactivation animation of 1 second are affected by Talento natural.
    • If all impaled enemies are killed before the ability duration expires, Nezha will not perform the slam animation.
  • Enemies performing some animations, such as getting back up after being impaled and slammed, will not be impaled by the spears upon subsequent ability recast if Nezha does not wait until they are fully standing first, but will still receive puncture damage.
    • Enemies not impaled, though damaged by a spear, will not receive impact damage upon ability finish.
  • Impaled enemies ignore nullification. The divine spear will not be nullified, so long as Nezha himself is not nullified.

  • While Halo guardián is active, touching smaller enemies that have been impaled deals a burst of damage greater than that of Halo guardián alone, often resulting in a quick kill.

  • Maximizar la duración de habilidades increases impale duration to 33.84 seconds.
    • Reduces radius to 6.46 meters.
  • Maximizar la eficiencia de habilidades reduces cost to 25 energy.
    • Reduces impale duration to 4.8 seconds.
  • Maximizar el rango de habilidades increases radius to 47.5 meters.
    • Reduces impale damage and slam damage to 240.
  • Maximizar la fuerza de habilidades increases impale damage and slam damage to 1794 each.
    • Increases cost to 155 energy and reduces impale duration to 8.7 seconds.

  • Mods de Fuerza

    Intensificar

    Mods de Duración

    Continuidad

    Mods de Alcance

    Estirar

    CaminantedeFuego(S) CaminantedeFuego(S) CaminantedeFuego(S)
    50px 50px 50px
    HaloGuardián(S) HaloGuardián(S)
    LanzasDivinas(S) LanzasDivinas(S) LanzasDivinas(S)

    Editar Pestaña

    Nezha can be equipped with the following items:

    AumentosEditar

    CosmeticsEditar

    See AlsoEditar

    == Imágenes ==

    Vídeos Editar

    Build de Nezha a 3 formas de:

    • Speedrun
    • Lanzas kilométricas
    • Equilibrada