Fandom

Wiki Warframe Español

Nezha

1.488páginas en
el wiki}}
Crear una página
Comentarios0 Compartir

Editar Pestaña
Entrada del CÓDICE: NezhaCodexbw.png
Este poderoso warframe concede una pequeña y juguetona fachada.

Fecha de lanzamiento: 16 de Diciembre de 2015.

Nezha invoca fuego sagrado y unas ardientes armas para avigorar aliados, enciende enemigos y se asegura del daño el mismo. Los planos de sus componentes se obtienen como recompensa de incursiones a partir de la temporada 2. Dichos componentes pueden comerciarse con otros jugadores.

Credits64.png
25000
Neuróptica
1
Chasis
1
Sistema
1
OrokinCell64.png
1
Tiempo: 72 h
Rush: Platinum64.png 50
Casco
Credits64.png
15000
ArgonCrystal64.png
1
NeuralSensor64.png
1
PolymerBundle64.png
2,100
Salvage64.png
4,500
Tiempo: 12 h
Aclr: Platinum64.png 25
Chasis
Credits64.png
15,000
Morphics64.png
2
Ferrite64.png
3,200
Rubedo64.png
600
ArgonCrystal64.png
1
Tiempo: 12 h
Aclr: Platinum64.png 25
Sistemas
Credits64.png
15000
ControlModule64.png
1
Morphics64.png
1
Ferrite64.png
5,000
Plastids64.png
4,200
Tiempo: 12 h
Aclr: Platinum64.png 25

Adquisición

Los planos para los componentes de Nezha se obtienen, después de la actualización 19, en el Laboratorio Tenno dentro de un dojo.

Así como normalmente se obtendrían Warframes como Wukong, Volt, Zephyr y Banshee.

Builds

Builds de Nezha a 3 formas de Speedrun y Lanzas Divinas kilométricas07:25

Builds de Nezha a 3 formas de Speedrun y Lanzas Divinas kilométricas

Media

Build de Nezha a 3 formas de:

  • Speedrun
  • Lanzas kilométricas
  • Equilibrada

Editar Pestaña

Frictionless

Nezha has reduced friction on the ground, greatly increasing the distance of ground slides.

Habilidades

CaminantedeFuego(H).png CaminantedeFuego(S).png
ENERGÍA
25
TECLA
1
Caminante de Fuego
Enciende un rastro de llamas, abrasando enemigos y purificando aliados.

Energy Drain: 5 s-1

Fuerza:50 / 100 / 150 / 200 (damage per second)
500 / 750 / 1000 / 1250 (explosion damage)
15% / 15% / 20% / 20% (speed bonus)
Duración:5 / 6 / 7.5 / 10 s (flame duration)
Alcance:3 / 4 / 5 / 6 m (explosion radius)

  • Nezha ignites the ground beneath his feet with his Wind Fire Wheels, gaining a 15% / 15% / 20% / 20% movement speed bonus and leaving behind a trail of fire that lasts for 5 / 6 / 7.5 / 10 seconds. Enemies that walk over the flames are dealt 50 / 100 / 150 / 200 x18px Heat damage per second with each instance of damage having a 10% / 25% / 50% / ? status chance. Allies that walk over the flames will have their status effects removed.
    • Damage per second is affected by Power Strength, while the movement speed bonus is not.
    • Instances of damage occur in half-second intervals.
    • x18px Heat status effect deals 50% of Fire Walker's base damage per tick over 7 ticks in 6 seconds. Ignited enemies will also panic and flail around for a brief period.
    • Flame duration is affected by Power Duration.
    • Flames can be formed in mid-air but only while bullet jumping. Falling will not leave behind any flames.
  • Fire Walker drains 5 energy per second while active and will remain active until Nezha's energy is depleted, or the ability is deactivated by pressing the ability key again (default 1).
  • If Fire Walker is active when using Blazing Chakram's teleportation, Fire Walker will detonate at the destination and deal 500 / 750 / 1000 / 1250 x18px Heat damage with a 10% / 25% / 50% / ? status chance within a radius of 3 / 4 / 5 / 6 meters. Fire Walker will be deactivated in the process.
    • Explosion damage is affected by Power Strength.
    • Damage does not bypass obstacles in the environment and diminishes with distance.
    • Explosion radius is affected by Power Range.
  • Cast delay of 1 second is affected by Natural Talent.

  • Running a couple laps around an excavator can make infested unable to melee it without getting locked in heat procs.
  • Can be used as an escape tool as the heat procs prevent enemies from following you.
  • Maximization is a form of specialization: mods may be blended to result in values that vary between the top-end limits listed here. Click any maximized link to learn how to build it.

    • Maximized Power Duration increases flame duration to 28.2 seconds and reduces energy drain to ~1.773 energy per second.
      • Reduces explosion radius to 2.04 meters.
    • Maximized Power Efficiency reduces activation cost to 6.25 energy and energy drain to 1.25 energy per second.
      • Reduces flame duration to 4 seconds
    • Maximized Power Range increases explosion radius to 15 meters.
      • Reduces damage to 80 per second and explosion damage to 500.
    • Maximized Power Strength increases damage to 598 per second and explosion damage to 3737.5.
      • Increases activation cost to 38.75 energy, energy drain to 8.75 energy per second, and reduces flame duration to 7.25 seconds.

    ChakramenLlamas(H).png ChakramenLlamas(S).png
    ENERGÍA
    25
    TECLA
    2
    Chakram en Llamas
    Arroja un aro de fuego que incinera a sus enemigos y causa que emitan una explosión curativa a su muerte. Reactiva para teletranportarte instantáneamente a la ubicación del aro.
    Fuerza:100 / 125 / 175 / 225 (health restore)
    100 (damage on impact)
    100% (status chance)
    Duración:10 s
    Alcance:4 / 5 / 6 / 8 m

    • Nezha throws his Universe Ring which inflicts 100 x18px Heat damage with a 100% status chance to enemies upon impact. The chakram will ricochet off enemies or objects a maximum of 5 times before returning. Enemies killed within 10 seconds of being struck by the chakram will release a healing pulse that restores 100 / 125 / 175 / 225 health within a radius of 4 / 5 / 6 / 8 meters to Nezha and his allies.
      • Health restore is affected by Power Strength, while the damage is not.
      • x18px Heat status effect deals 50% of Blazing Chakram's base damage per tick over 7 ticks in 6 seconds.
        • The combined x18px Heat damage dealt to each enemy is 100 on-impact, and (50% * 100 * 7) = 350, resulting in each enemy taking a total of 450 damage over 6 seconds due to being struck by the chakram.
      • Enemies struck by the chakram are ragdolled.
      • Duration is affected by Power Duration.
      • Pulse radius is affected by Power Range.
    • If Blazing Chakram is activated again by pressing the ability key (default 2) while the chakram is in flight, Nezha will teleport to its current position.
      • Nezha cannot teleport to the chakram if it is inside or too close to a wall.
      • Teleporting will not consume energy.
    • Bouncing from surfaces can extend the chakram's travel distance.
    • The chakram's position is indicated as a waypoint onscreen and as a circular icon on the minimap.

    HaloGuardián(H).png HaloGuardián(S).png
    ENERGÍA
    75
    TECLA
    3
    Halo Guardián
    Crea un anillo de fuego protector, que también aturde y daña a los enemigos que se le acerquen demasiado.
    Fuerza:500 / 650 / 750 / 900 (base health)
    50 / 75 / 100 / 125 (damage per second)
    1.15x / 1.25x / 1.75x / 2.50x (armor multiplier)
    Duración:1.5 / 2 / 3 / 3 s (invulnerability duration)
    Alcance:1.25 / 1.5 / 1.75 / 2 m

    • Nezha summons a fiery ring with 500 / 650 / 750 / 900 base health that encircles himself and provides immunity to damage and status effects. Nezha's total armor multiplied by 115% / 125% / 175% / 250% is also added to the ring's health. Upon activation, Warding Halo is invulnerable for 1.5 / 2 / 3 / 3 seconds. All incoming damage that is absorbed during the invulnerability period is converted into health and added to the ring's health. Enemies that wander within 1.25 / 1.5 / 1.75 / 2 meters of Nezha are continuously staggered and dealt 50 / 75 / 100 / 125 x18px Slash damage per second. Warding Halo will expire when the ring's health is depleted.
      • Base health, armor multiplier, and damage per second are affected by Power Strength.
      • Warding Halo's health uses the following expression when accounting for Power Strength: Modified Health = (Base Health + Armor Multiplier × Nezha's Base Armor × (1 + Base Armor Bonus)) × (1 + Power Strength) + Absorbed Damage. As an example, with a maxed Steel Fiber and Intensify, a rank-3 Warding Halo will have an initial health of (900 + 2.5 × 175 × 2.1) × 1.3 = 2364.375 before absorbing damage.
      • While active, a health counter becomes visible on the ability icon that tracks Warding Halo's health percentage from 100% to 0%.
      • The amount of health gained from absorbed damage is displayed in the HUD beside Nezha's shield and health indicators while Warding Halo is invulnerable.
      • Self-damage does not contribute to Warding Halo's health gain during the invulnerability period.
      • Invulnerability duration is not affected by Power Duration.
      • Stun radius is affected by Power Range.
      • x18px Slash damage instances immediately affect enemies as they enter the stun radius.
      • Status effect immunity includes crowd-controlling effects such as knockdowns and staggers. Energy drains from Ancient Disruptors, including the small amounts of energy they drain with each melee attack, are resisted. However, Eximus energy drains and the speed reduction caused by the mucus of Tar-Mutalist MOAs are not resisted by Warding Halo.
    • Warding Halo protects Nezha's health from damage that bypasses shields such as x18px Toxin damage.
    • Allows Nezha's shields to regenerate while active.
    • Blocking with a melee weapon is disabled while Warding Halo is active; the blocking action itself can be performed, but it will not reduce damage taken.
    • Warding Halo cannot be recast while active.
    • The Cast delay of 1.25 seconds is affected by Natural Talent.

    Artículo principal: Safeguard

    Safeguard {{#lsth:Safeguard|Stats}}

    • Maximized Power Duration has no positive effect on this ability.
      • Reduces stun radius to 0.68 meters.
    • Maximized Power Efficiency reduces cost to 18.75 energy.
      • Has no negative effect on this ability.
    • Maximized Power Range increases stun radius to 5 meters.
      • Reduces base health to 360, armor multiplier to 1.00x, and damage to 50 per second.
    • Maximized Power Strength increases base health to 2691, armor multiplier to 7.475x, and damage to 373.75 per second.
      • Increases cost to 116.25 energy.
      • In the case of maxed Steel Fiber and Armored Agility, Warding Halo will have an initial health of: (900 + 2.5 × 175 × 2.55) × 2.99 = 6026.71875 before absorbing damage.

    LanzasDivinas(H).png LanzasDivinas(S).png
    ENERGÍA
    100
    TECLA
    4
    Lanzas Divinas
    Empala a enemigos cercanos con lanzas que brotan del suelo.
    Fuerza:150 / 300 / 450 / 600 (on cast)
    150 / 300 / 450 / 600 (on expiration/deactivation)
    Duración:6 / 8 / 10 / 12 s
    Alcance:10 / 13 / 16 / 19 m

    • Spears of light burst from the ground, impaling enemies within a radius of 10 / 13 / 16 / 19 meters and inflicting 150 / 300 / 450 / 600 x18px Puncture damage. Impaled enemies are incapacitated for 6 / 8 / 10 / 12 seconds. After the ability duration expires or Divine Spears is deactivated by pressing the ability key again (4), impaled enemies are dealt 150 / 300 / 450 / 600 x18px Impact damage as Nezha slams them into the ground.
    • Impaled enemies are considered knocked down, and thus can trigger melee ground finisher attacks.
    • Cast delay of 2 seconds and deactivation animation of 1 second are affected by Natural Talent.
      • If all impaled enemies are killed before the ability duration expires, Nezha will not perform the slam animation.
    • Enemies performing some animations, such as getting back up after being impaled and slammed, will not be impaled by the spears upon subsequent ability recast if Nezha does not wait until they are fully standing first, but will still receive puncture damage.
      • Enemies not impaled, though damaged by a spear, will not receive impact damage upon ability finish.
    • Impaled enemies ignore nullification. The divine spear will not be nullified, so long as Nezha himself is not nullified.

  • While Warding Halo is active, touching smaller enemies that have been impaled deals a burst of damage greater than that of Warding Halo alone, often resulting in a quick kill.

  • Mods de Fuerza

    Intensificar.png

    Mods de Duración

    Continuidad.png

    Mods de Alcance

    Estirar.png

    CaminantedeFuego(S).png CaminantedeFuego(S).png CaminantedeFuego(S).png
    50px 50px 50px
    HaloGuardián(S).png HaloGuardián(S).png
    LanzasDivinas(S).png LanzasDivinas(S).png LanzasDivinas(S).png

    == Imágenes ==

    Vídeos

    Wiki al azar