FANDOM

Última edición, 09-10-2017 por Punishedvii

Editar Pestaña

Una maestra de la ilusión, Mirage confunde a sus enemigos con un espectáculo de estilo y poder.

Misteriosa y traviesa, 'Mirage' manipula el espectro de la luz para deslumbrar a sus enemigos. Con imágenes engañosas de espejos, pantallas fotocinéticas coloridas y bromas explosivas de sus mangas, cada campo de batalla se convierte en el escenario para su próxima actuación. 'Mirage' fue revelada en Actualización 14.

Los planos de cada parte se obtienen como una recompensa al finalizar cada una de las misiones de la aventura Mensajes ocultos. Cuando una parte es recibida deberia ser construida previamente para obtener la siguiente.

Credits64
25,000
Helmet
1
Chassis
1
Systems
1
ArgonCrystal64
1
Tiempo: 72 hrs
Acelerar: Platinum64 50
Precio del Mercado: Platinum64 275 Precio del Plano: Credits64 35000
Neurópticas
Credits64
15,000
AlloyPlate64
250
PolymerBundle64
400
Neurode64
1
OrokinCell64
1
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: Platinum64 25
Chasis
Credits64
15,000
Ferrite64
2,500
Plastids64
450
Gallium64
1
OrokinCell64
1
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: Platinum64 25
Sistemas
Credits64
15,000
Circuits64
250
PolymerBundle64
650
ControlModule64
1
OrokinCell64
1
Tiempo: 12 hrs
Acelerar: Platinum64 25

Notas

Mirage Walljump

Mirage wall-jumping from a collapsible cover.

  • It is advisable not to dispose of Mirage as of now, as currently Quests can't be redone.
  • Mirage has an increased animation speed on several Maneuvers, such as Dodging, Vaulting and Edge Grabbing.
    • Though the time per dodge manuever is shorter, the distance covered is similar to other Warframes', making Mirage dodge significantly faster.
    • Rodar de forma repetitiva puede utilizarse para recorrer grandes distancias.
    • This also allows Mirage to avoid projectiles such as Corpus Weaponry more conveniently than other Warframes.
  • Mirage ties with Nova for high default movement speed, allowing her to cover longer distances while Wall-running.
  • Mirage es el primer Warframe que requiere un Cristal de Argón para construirse a diferencia de otros personajes que requieren Células Orokin .
    • Mirage does, however, require an Orokin Cell to craft each component for a total of three required cells.
  • Actualmente Mirage es el segundo Warframe con la salud base más baja de todos con 80 (Loki tiene 75).

Curiosidades

  • Mirage first appeared on the fire damage/status chance mods rewarded from the Operación: Caldos de Cultivo event.
  • Her second appearance is in a teaser trailer revealed on day 5 on www.theliset.com, the teaser site for Update 14.
  • Details of one of Mirage's abilities, internally named the "Comedy of Errors", (now named Sleight Of Hand and is her second ability) were leaked in Devstream 31.
  • Mirage's design aesthetic is based on the harlequin, and has an alternate helmet named so.
    • Though contrary to popular belief the term Harlequin only refers to a male performer of the art, whereas a female performer was known as a Hellequin. Though Harlequin is often used as a unisex term.
  • Mirage's third ability, Eclipse, has visual effects that evoke the term smoke and mirrors, a phrase used for fraudulent objects or explanations.
    • Smoke and Mirrors also refers to a form of magical illusion that is performed through the use of special mirrors, lighting and distracting bursts of smoke, hence the idiom "It's all done with smoke and mirrors."
  • She is the third frame with an ultimate power that toggles and does not cost 100 energy to cast, the others being Nyx and Banshee.
    • Prism is the first ability to have both a toggle and a maximum duration.
  • Barring Prime variants, Mirage is the 20th Warframe released.