FANDOM

Bendición(H).png Bendición(S).png
ENERGÍA
100
TECLA
4
Bendición
Restaura la salud y escudos de los aliados dentro del aura de afinidad de Trinity. Los aliados también reciben un grado de inmunidad al daño, mientras mayor la curación mayor será la inmunidad.
Fuerza:40% / 50% / 75% / 80% (restauración de escudos/salud)
50% resistencia contra daño
Duración:3 / 5 / 7 / 10 s
Alcance:50m

  • Trinity restaura un 40% / 50% / 75% / 80% de los escudos y salud aliadas en un rango de 50 metros. Sus aliados recivirán un 50% de resistencia al daño por 3 / 5 / 7 / 10 segundos.
    • La restauración de vida/escudo varia según la Fuerza de poder.
    • la duración de la resistencia al daño varía según la Duración de poder.
    • El rango de curación no se ve afectado por el Rango de poder. Aún así se puede incrementar con un Disciplined Approach.
    • La resistencia al daño elcanza un 75% al incrementar al 50% la Fuerza de poder.
    • La cantidad de resistencia al daño se muestra al activar la habilidad
    • Los efectos de Bendición afectan a Trinity, los demás Tenno, y Compañeros.
  • Bendición no garantiza invunerabilidad a Efectos de Stats
  • Incluso si Trinity entra en un estado de moribundo durante el echizo, la curación y resistencia seguiran activos, y sus aliados serán capases de revivirla. La resistencia al daño seguirá activa incluso si Trinity muere.
  • The damage resistance will not offer protection from damage taken in the Vampire Challenge of Nightmare Mode, but Blessing will heal Trinity and her allies (It will prevent damage in Nightmare Trial).
  • After the oxygen has completely run out in Survival, Blessing will replenish Trinity's health and shields as well as grant damage resistance. However, health and shields will still be depleted at a rapid rate, eventually leaving Trinity and her allies at 5 health. After an ally's shields have been depleted at this stage of the mission they will stay depleted, similar to the No Shields Nightmare mode challenge, and Blessing cannot recover them anymore.
  • Does not restore or create overshields.
  • Does not affect static Defense mission objectives such as cryopods and generators, but does affect mobile objectives such as Tenno operatives in Sortie defense missions.
  • While active, electricity-like energy waves will appear on all affected characters and companions; the color is affected by Trinity's energy color.
  • Can be cast while in midair.
  • Cast time delay of 0.5 seconds.
  • Can be recast while active. Blessing's previous damage resistance values will be overridden.

  • Building up overshields with Vampire Leech while Blessing is on provides Trinity and her team with a substantial damage buffer, since applying self-damage after Blessing's duration runs out and recasting Blessing will always leave a small window of no damage reduction.
  • Maximization is a form of specialization: mods may be blended to result in values that vary between the top-end limits listed here. Click any maximized link to learn how to build it.

    • Maximized Power Duration increases duration to 30.7 seconds.
      • Has no negative effect on this ability.
    • Maximized Power Efficiency reduces cost to 25 energy.
      • Reduces duration to 5 seconds.
    • Maximized Power Range has no positive effect on this ability.
      • Reduces shield/health restoration to 32% and damage resistance to 20%.
    • Maximized Power Strength increases shield/health restoration to 100% and damage resistance to 75%.
      • Increases cost to 155 energy.
      • Reduces duration to 7.25 seconds.

    See also

    También en FANDOM

    Wiki al azar